Johann von Goisern brengt 60 nieuwe kleurcombinaties
De afgelopen maanden heeft het designteam in Bad Goisern hard gewerkt om met een zeer sterke en kleurrijke release te komen voor het najaar. Er zijn maar liefst 60 nieuwe kleurcombinaties verdeeld over 12 nieuwe modellen. Zo kan de consument zichzelf verwennen met een vrolijke nieuwe look, welke aansluit bij de najaarsmode.
Juist in deze tijd is het belangrijk om met leveranciers te werken die hun bedrijfsvoering op orde hebben en verantwoord investeren. Het familiebedrijf Pomberger doet dit al jaren, waardoor het ook nu een volledige release kan brengen.
Nieuwe collectie
Voor de volwassenen zijn er 10 nieuwe modellen, 6 voor dames, 2 voor heren en 2 unisex. Alle modellen zijn leverbaar in 5 unieke kleuren wat betekent dat er 50 compleet verschillende monturen aan de collectie worden toegevoegd. De combinaties spelen in op de kleurrijke najaarsmode waarin traditionele basiskleuren worden opgehaald met sprekende kleuren. Zo zijn felblauw, mandarijnrood en ultramarijn groen tinten aangenaam verrassend en aantrekkelijk gecombineerd met ingetogen burnt henna, soft havanna, beige en grijs tinten. Uiteraard zijn er diverse nieuwe lamineertechnieken ontwikkeld. Door de monturen vanuit verschillende hoeken te lamineren ontstaat er meer diepte waardoor kleuren nog mooier tot uiting komen. Verder zijn de nieuwe afgeronde lamineertechnieken waarin 3 kleuren op de veren samenkomen een knap staaltje vakmanschap.
De ‘Art’ lijn
Afgelopen voorjaar is de vernieuwende ‘Art’ lijn voor het eerst geïntroduceerd. Door de enthousiaste reacties hierop zijn er nu ook voor deze lijn 2 nieuwe modellen beschikbaar, elk leverbaar in 5 nieuwe kleuren. Beide modellen beschikken over een bovenrand met een facet welke een stijlvol effect geeft, samen met de gelamineerde lagen acetaat.
Nieuwe kleuren voor ‘Kids’
Ten slotte zijn er 5 nieuwe kleuren voor 4 succesvolle modellen van de ‘Kids’ lijn. Deze kleuren hebben zich reeds bewezen in andere modellen. Kleurrijk voor vrolijke kinderen die een klein beetje eigenwijs zijn!
Nog geen dealer en op zoek naar een solide merk dat mond-tot-mond reclame en omloopsnelheid genereert? Neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden.
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’