Zij aan zij met de optiekprofessional: Eye Supply
Woensdag 22 april 2020 – Vaktijdschrijft de Opticien Er voor elkaar zijn is essentieel in deze moeilijke tijd. Gelukkig zien wij als vaktijdschrift dat...
Lees verderHet designteam combineert klassieke vormen met trendy kleuren. In de wel twintig verschillende lamineringen waaruit een Johann von Goisern bestaat, is genoeg kleur te vinden voor een positieve levenshouding. Het Oostenrijkse merk maakt unieke, met de hand gemaakte monturen voor kleurrijke persoonlijkheden die het daadwerkelijk aandurven anders te zijn dan de rest.
Johann von Goisern lanceert 10 nieuwe modellen in de lente/zomercollectie 2024. De inspiratie voor de collectie haalt Johann von Goisern uit de prachtige Oostenrijkse natuur. Waar de uitstraling van de volwassen collectie opvallend begint, gaat de Art collectie creatief verder. 4 Nieuwe modellen nodigen u uit voor een ideaal compromis van dromerige kleuren en overtuigende vormen. Nieuwe technologieën zoals asymmetrie of gefreesde gravures in het middengedeelte maken de ontwerpen van de Art-collectie nog unieker .
VANNI verrast elk jaar weer met een exclusieve samenwerking met de acetaat fabrikant Mazzuchelli. Voor het voorjaar is dit een 3 dimensionale compositie opgebouwd uit kleine parelmoergekleurde blokjes acetaat, deze blokjes worden verwerkt in een transparant blok acetaat. Het resultaat is GIGAPIXEL acetaat, origineel, levendig en toch elegant.
Creativity and Excellence: from inspiration to eyewear design.
Polar laat ook dit jaar weer een perfecte combinatie zien van iconisch design en tijdloze perfectie voor een toegankelijke prijs. Het designteam van Polar is altijd op zoek naar de laatste trends binnen deze waarden. Dit voorjaar worden er iconische glasbrillen toegevoegd aan de Gold lijn.
ECO viert de lancering van haar nieuwste collectie: Eco Ocean! “Het is tijd om het tij te keren tegen oceaanafval. Daarom hergebruiken we plastic uit de oceaan en geven we het een nieuw leven als bril!”
De Collectie van Polar herbergt een wijd scala een betaalbare modieuze zonnebrillen met gepolariseerde lenzen. De nieuwe 2021 collectie is nu verkrijgbaar, met als eyecatcher de nieuw gold-line. Verder is de nieuwe campagne gelanceerd.
Mark van Keulen heeft met zijn enthousiasme en passie voor de optiekbranche zijn Eye Supply uitgebouwd tot een gerenommeerde leverancier in de Benelux. Eye Supply is een gedreven organisatie uit Rotterdam met een prachtig portfolio aan merken. Het levert Johann von Goisern, MODO, ECO, VANNI en Polar in Nederland en in België en Luxemburg naast Johann von Goisern ook JF-Rey en Volte Face. De redactie van De Opticien gaat in gesprek met hem over zijn achtergrond en zijn visie op de optiek.
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’
Beste relatie,
Afgelopen jaar wensten wij u in onze kerstkaart een gezond en succesvol 2020, iets wat wij ieder jaar doen. Na dit zeer bewogen jaar weten we dat dit soort zaken niet vanzelfsprekend zijn. Wij hopen dan ook dat u en uw naasten in goede gezondheid verkeren.
Toen in maart Covid toesloeg is uw winkel voor het eerst in zijn bestaan beperkt open of zelfs gesloten geweest. Een onzekere tijd brak aan. Met bewondering zagen wij hoe u en uw team vol toewijding er in korte tijd voor hebben gezorgd, dat de klant op een veilige manier weer kon worden geholpen. Gelukkig zijn velen in staat geweest om de gemiste omzet voor een deel weer goed te maken in de maanden die volgden. Bevoorrecht zijn we, dat u ook in dit bewogen jaar vertrouwen in ons bent blijven houden en we uw leverancier mochten zijn met onderscheidende (zonne)brillen en een service die net even een stapje verder gaat. Hartelijk dank daarvoor!
Volgend jaar zullen we nog te maken hebben met het virus. Met een vaccin in het vooruitzicht en een positieve instelling gaan we er samen voor om komend jaar succesvol te zijn.
Na de vele positieve reacties van de afgelopen jaren hebben wij er ook dit jaar voor gekozen om namens u een donatie te doen, dit jaar aan stichting Jarige Job.
Wij wensen u Fijne Feestdagen en een gezond 2021.
Mark, Mandy & Luuk Frank, Guido, Elise, Miranda, Alan
Afgelopen weekend presenteerde we op de allereerste HOF online onze nieuwe collecties. Bedankt voor het bezoeken van onze digitale stand! Daarnaast heeft u ook de ‘Hall of Frames Special’ van vaktijdschrift De Opticien ontvangen. Een extra uitgave, in deze special vertellen we uitgebreid over onze merken en de nieuwe collecties.
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’
Eye Supply is sinds 1999 vol passie actief in de optiek. Het bedient in nauwe samenwerking met zijn leveranciers, de betere opticiens in de benelux met prachtige onderscheidende merken. Zo levert het Johann von Goisern, MODO, VANNI en Eco.
Het betrokken en ervaren team van Eye Supply is door passie te combineren met een luisterend oor, in staat ontwikkelingen in de markt snel te herkennen. De intensieve samenwerking met de designers van de geleverde merken, zorgt ervoor dat de collecties hun eigen identiteit behouden, maar wel relevant blijven. Zo is Eye Supply al 9 jaar betrokken bij het creëren van de meest innovatieve lamineringen voor het kleurrijke Johann von Goisern. De merken blinken niet alleen uit in design, kwaliteit, prijs en service, ze maken tevens ieder op hun eigen manier storytelling mogelijk, waardoor de opticien in staat is om zich te onderscheiden en z’n klanten te verrassen. Zo combineert MODO een minimalistische Scandinavisch design collectie, met het streven naar meer ‘social responsibility’ voor een betere wereld. Met ECO is MODO pionier op het gebied van ‘sustainability’ in de optiek. Trots zijn ze bij MODO dat inmiddels meer merken dit voorbeeld volgen. De verschillende merken zijn complementair door hun diversiteit in stijl en prijs. Veel opticiens werken met meerdere merken, waardoor Eye Supply in staat is om samen met de opticien wat te bereiken. Een goed en efficiënt voorraadbeheer is essentieel om succesvol te zijn. Een leverancier met voorraad, die fungeert als klankbord en inspirator, is daarbij een flexibele partner die mee kan denken. Eye Supply probeert iedere dag net dat stapje extra te doen, zodat het op een persoonlijke manier samen met de opticien succesvol kan zijn. Dit doet het op meerdere vlakken, zoals met marketingondersteuning. Zo is Eye Supply samen met de opticien in staat om met VANNI, het trotse Italiaanse merk dat al meer dan 30 jaar bestaat, eindelijk een goede presence in Nederland te bewerkstelligen. Menig opticien verkoopt inmiddels met gepaste trots de kleurrijke monturen uit Italië. Ook in deze uitzonderlijke tijd is Eye Supply zelfbewust, perfectionistisch en streeft het ernaar om met korte lijnen zo klantgericht mogelijk te werken. Wilt u dit zelf ook eens ervaren, neem dan gerust contact op, Frank, Guido of Mark gaan graag met u in gesprek.
Meer informatie:
Eye Supply
Tel. +31 (0)10-2657762 | www.eyesupply.nl
De afgelopen maanden heeft het designteam in Bad Goisern hard gewerkt om met een zeer sterke en kleurrijke release te komen voor het najaar. Er zijn maar liefst 60 nieuwe kleurcombinaties verdeeld over 12 nieuwe modellen. Zo kan de consument zichzelf verwennen met een vrolijke nieuwe look, welke aansluit bij de najaarsmode.
Juist in deze tijd is het belangrijk om met leveranciers te werken die hun bedrijfsvoering op orde hebben en verantwoord investeren. Het familiebedrijf Pomberger doet dit al jaren, waardoor het ook nu een volledige release kan brengen.
Nieuwe collectie
Voor de volwassenen zijn er 10 nieuwe modellen, 6 voor dames, 2 voor heren en 2 unisex. Alle modellen zijn leverbaar in 5 unieke kleuren wat betekent dat er 50 compleet verschillende monturen aan de collectie worden toegevoegd. De combinaties spelen in op de kleurrijke najaarsmode waarin traditionele basiskleuren worden opgehaald met sprekende kleuren. Zo zijn felblauw, mandarijnrood en ultramarijn groen tinten aangenaam verrassend en aantrekkelijk gecombineerd met ingetogen burnt henna, soft havanna, beige en grijs tinten. Uiteraard zijn er diverse nieuwe lamineertechnieken ontwikkeld. Door de monturen vanuit verschillende hoeken te lamineren ontstaat er meer diepte waardoor kleuren nog mooier tot uiting komen. Verder zijn de nieuwe afgeronde lamineertechnieken waarin 3 kleuren op de veren samenkomen een knap staaltje vakmanschap.
De ‘Art’ lijn
Afgelopen voorjaar is de vernieuwende ‘Art’ lijn voor het eerst geïntroduceerd. Door de enthousiaste reacties hierop zijn er nu ook voor deze lijn 2 nieuwe modellen beschikbaar, elk leverbaar in 5 nieuwe kleuren. Beide modellen beschikken over een bovenrand met een facet welke een stijlvol effect geeft, samen met de gelamineerde lagen acetaat.
Nieuwe kleuren voor ‘Kids’
Ten slotte zijn er 5 nieuwe kleuren voor 4 succesvolle modellen van de ‘Kids’ lijn. Deze kleuren hebben zich reeds bewezen in andere modellen. Kleurrijk voor vrolijke kinderen die een klein beetje eigenwijs zijn!
Nog geen dealer en op zoek naar een solide merk dat mond-tot-mond reclame en omloopsnelheid genereert? Neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden.
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’
Het originele Italiaanse merk dat al meer dan 25 jaar bestaat, kenmerkt zich door originele vormgeving te combineren met kleur. Dit najaar wordt er veel nieuws gepresenteerd, stijlvolle modellen zijn in een kleurrijk najaarsjasje gestoken.
VANNI is opgericht in Turijn in 1990 door Giovanni Vitaloni. Het merk wordt volledig ontworpen en geproduceerd in Italië. Ondanks de Covid-19 uitbraak, zijn de leveringen doorgegaan en is er een compleet nieuwe collectie gemaakt waar de passie en het vakmanschap vanaf druipt.
Nieuwe acetaat modellen
Dit najaar brengt VANNI 13 nieuwe acetaatmodellen, 6 in de Thin variant en 7 in de normale serie. Een aantal modellen beschikt over facetranden, die de vorm extra vrouwelijk maken. Hierin zijn prachtige nieuwe acetaatplaten verwerkt, die door VANNI zelf zijn ontworpen en door Mazzucchelli exclusief voor hun zijn gemaakt. Zo krijgen de monturen de herkenbare VANNI handtekening.
Veel metaal
De trend van meer metaal is ook VANNI niet ontgaan, omdat het bedrijf altijd onderscheidende metalen brillen is blijven maken heeft het hier goed op ingespeeld. Ook nu zijn er 8 nieuwe modellen in volledig metaal en combinaties van metaal gecomplementeerd met acetaat. Voor deze laatste monturen wordt het succesvolle ‘Accent’ acetaat gebruikt, met prachtige diepe kleuren door zijn glans. Dit najaar is dit acetaat ook in diverse havanna tinten verkrijgbaar, wat prachtig is gecombineerd met groen, aqua, bruin en goudkleurig metaal. Verder zijn er modellen met een unieke laser engraving op het voorstuk en nieuwe modellen waarop er een print is afgedrukt op de veren en de hoekstukken. Één ding is zeker, ze hebben niet stilgezeten in Italië en willen vol trots aan u de boodschap meegeven, dat het zeker nu een feestje moet zijn om met passie een prachtige onderscheidende Italiaanse bril aan de klant te adviseren. Verras uzelf en uw klanten, neem contact op voor vragen of om de collectie in te kijken.
Contact gegevens:
Eye Supply
T +31 (0)10-265 7762
W www.vanniocchiali.com
W www.eyesupply.nl
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’
De zon schijnt vandaag heerlijk, de perfecte dag om uw ontvangen groeipapier in de aarde te leggen!
Wij zijn erg benieuwd naar de bloemen. Stuur ons voor 20 juli een foto van uw bloemenzee per mail, app of via social media.
De 3 mooiste foto’s ontvangen van ons een zonnebril naar keuze van Polar, MODO, ECO of Johann von Goisern.
Woensdag 22 april 2020 – Vaktijdschrijft de Opticien
Er voor elkaar zijn is essentieel in deze moeilijke tijd. Gelukkig zien wij als vaktijdschrift dat de saamhorigheid binnen de branche groot is, met name de band tussen de optiekprofessional en de leverancier is nu belangrijker dan ooit. In deze online rubriek ‘Zij aan zij met de optiekprofessional’ lichten we een aantal leveranciers uit die juist nu een stap extra nemen. Dit keer vertelt eigenaar van Eye Supply Mark van Keulen alles over de ondersteuning die Eye Supply biedt aan de optiekprofessionals.
Hoe zien jullie de rol van de leverancier in deze crisistijd?
Ik denk dat voor de gehele keten een belangrijke rol is weggelegd, zowel voor de fabrikanten, wij als groothandel en voor de opticiens. De fabrikanten proberen met alle richtlijnen en constant veranderde omstandigheden hun levering zo goed mogelijk door te laten gaan. Dit is tot nu toe eigenlijk heel goed gelukt. Wij hebben o.a. 3 leveranciers uit Noord-Italië van de merken MODO, ECO, VANNI en Polar, zelfs zij zijn erin geslaagd om dagelijks en in een enkel geval wekelijks onze bestellingen op te sturen.
Wij als leverancier houden onze service op ons hoge niveau. De leveringen blijven komen en daarnaast hebben de door de grote van ons bedrijfspand de luxe dat we allemaal over een eigen kantoor beschikken. Iedereen is dan ook aan het werk hier, met alle richtlijnen die uiteraard in acht worden genomen. Alleen Guido, de account manager van het Zuidwesten werkt vanuit huis. Zijn vrouw werkt in het ziekenhuis, daarom zorgt hij momenteel voor zijn 2 dochters.
Wij hebben besloten de naleveringen on hold te zetten, op een later moment als de winkels weer in staat zijn omzet te genereren nemen we contact op, wanneer deze geleverd kunnen worden. Verder hebben we wat aanvragen gehad van opticiens die vragen of we mee kunnen denken met de betalingen, we gaan met hen uiteraard zoveel mogelijk in gesprek en proberen ze door deze lastige tijd heen te helpen met individuele regelingen. Goede communicatie met elkaar is essentieel. Een goed voorbeeld hiervan is een zeer trouwe klant die net z’n complete winkel heeft verbouwd en z’n opening en dus extra omzetboost eind maart had gepland. Door het virus is dit alles in het water gevallen en blijft de benodigde goede start na de investeringen uit, als hij hier dan over belt, denken wij graag met hem mee in deze onvoorziene situatie. Om dit te kunnen blijven doen, is er wel een belangrijke rol weggelegd voor een groot deel van de opticiens. Voor diegene die wel een buffer hebben is het zeer belangrijk dat ze hun rekening wel gewoon netjes op tijd blijven betalen, gelukkig doet het overgrote deel dit ook. Wij als leverancier doen dat ook. Hierdoor zijn we samen in staat om de kwetsbare opticiens, die door omstandigheden minder buffer hebben, te helpen in deze moeilijke tijd. De fabrieken blijven hierdoor ook bestaan, omdat ze hun rekeningen betaald krijgen.
Wat waren jullie eerste stappen richting de opticiens toen bekend werd dat de maatregelen werden aangescherpt?
Wij hebben adequaat gecommuniceerd hoe wij de maatregelen van het RIVM en door ons nodig geachte maatregelen toepassen. We hebben gevraagd aan klanten of ze hun bestellingen zoveel mogelijk telefonisch, per mail of via de webshop wilde doorgeven en dat in urgente situaties de account managers wel op bezoek konden komen. We hebben voor elke account manager schermen, handschoenen en reinigingsspray besteld, zodat ze indien nodig veilig op bezoek konden gaan bij de opticien.
Hoe onderhouden jullie contact met de opticiens? Wij hebben dagelijks contact met de opticiens, telefonisch, per mail en via social media. We proberen met ze mee te denken en adviezen te geven indien gewenst. Soms is het al gewoon even fijn om met elkaar over koetjes en kalfjes te praten en even niet over het virus.
Wat is over het algemeen het sentiment onder de opticiens?
In eerste instantie zat net zoals bij heel veel Nederlanders de angst er goed in, met als gevolg dat best wat winkels hebben moeten besluiten om hun deuren te sluiten. Dat moet heel moeilijk zijn geweest, maar ook begrijpelijk. Mensen moesten leren omgaan met de nieuwe richtlijnen, zowel de opticiens als de klanten, dit had tijd nodig. Nadat de mensen dit door hadden en waren bekomen van de eerste schrik en de ergste golf nu afgeremd lijkt te zijn, zien we winkels weer open gaan. Het besef dat we ons aan moeten passen omdat dit nog wel even kan duren is er. Ik zie inmiddels goede initiatieven van vele winkels, die allerlei maatregelen hebben genomen en deze goed communiceren om de consument weer naar de winkels te trekken. Erg belangrijk denk ik, we zijn allemaal ondernemers, ondernemen is immers je zo snel mogelijk aanpassen aan veranderende omstandigheden om hier vervolgens zo goed mogelijk op in te spelen. Het is te hopen dat de maatregelen snel kunnen worden versoepeld en de consument de weg naar de winkels weer weet te vinden. Uiteindelijk hebben veel mensen thuis gezeten, niet al te veel geld uitgegeven en lijken verre vakanties er voorlopig ook niet in te zitten, waardoor ze misschien wat extra geld hebben voor een mooie en kwalitatief goede (zonne)bril, die een frisse nieuwe look geeft!
Welke acties hebben jullie opgezet om de opticiens zo goed mogelijk te ondersteunen?
Wij zijn dus zoals hierboven beschreven in gesprek gegaan met opticiens die moeite hadden hun rekening op tijd te betalen en hebben samen naar een oplossing gezocht, daarnaast hebben we naleveringen op hold gezet van al onze klanten.
Doordat we hebben aangegeven aan onze klanten om zoveel mogelijk via onze webshop te bestellen, zijn we daar ook gelijk mee aan de slag gegaan, hierdoor is het plaatsen van een bestelling nog eenvoudiger geworden. Wij zijn verder druk in de weer om allerlei processen te verbeteren en nieuwe tools te ontwikkelen, zo hebben we flyers gemaakt voor onze klanten, met de belangrijke eigenschappen en leuke weetjes over onze merken. Momenteel zijn we met leveranciers en andere partijen aan het onderzoeken welke kansen er liggen, om straks samen met de opticiens goed uit de startblokken te kunnen komen.
Hoe schat jij het effect in van deze crisis op de optiekmarkt (Nederland en/of België)?
Ik hoop dat zo min mogelijk opticiens in te grote problemen zijn gekomen door het tijdelijk wegvallen van omzet en dat de genomen maatregelen door de regering hun effect hebben gehad. Belangrijk is wel dat de maatregelen zo snel mogelijk ingeperkt kunnen worden. Het is nu denk ik essentieel dat de opticiens de vrijgekomen tijd investeren in het ontwikkelen van nieuwe ideeën en uitwerken van concepten. Straks moeten ze proberen nog te profiteren van het mooie voorjaarsweer en een goede zomer gaan draaien. Als dit gebeurt dan verwacht ik dat we in september, al dan niet met diverse maatregelen met zijn allen, een mooie najaarsbeurs kunnen organiseren, wat de start kan zijn van een goed najaar!
Ik denk dat het effect van deze crisis wel is dat het nog duidelijker is geworden voor de opticien, hoe belangrijk het is een echte samenwerking met degelijke leveranciers te hebben. Verder hoop ik dat dingen zoals thuis werken en het goed naar elkaar omkijken blijvende effecten zijn van deze crisis, daar wordt de wereld toch een stukje leefbaarder door.
Heb je verder nog tips, advies of een boodschap voor de opticiens?
Blijf gezond, let op elkaar en probeer positief te blijven. Probeer te genieten van de extra tijd die je ondanks de beperkingen door kan brengen met je gezin. Gebruik deze tijd om de winkel op te ruimen of een likje verf te geven, nieuwe ideeën te ontwikkelen, processen te stroomlijnen, train je medewerkers en blijf communiceren naar je klanten, zodat je er klaar voor bent als alles weer op gang komt!
Het coronavirus heeft een enorme impact op onze samenleving en uw business. Onze bewondering gaat uit naar iedereen die voor elkaar zorgt, zowel zakelijk als privé. Toch proberen we positief te blijven en te kijken naar de toekomst.
Wellicht gebruikt u deze tijden om uw website weer up to date te maken. Via deze link komt u in Uw Account gedeelte van de webshop. Daar vindt u onder het kopje Downloads de nieuwste marketing bestanden van onze merken. De bestanden bestaan o.a. uit de nieuwste campagnebeelden, video’s en productfoto’s. Deze kunt u gebruiken voor uw website, social media, drukwerk en in-store promotion.
Volg ons op Instagram en Facebook en krijg zo regelmatig nieuwe content van onze merken.
Met vriendelijke groet,
Team Eye Supply
Geachte relatie,
Ook wij ontkomen niet aan de gevolgen van COVID-19. Het zijn uitdagende tijden waarin we op elkaar moeten kunnen rekenen, om dit virus zo snel mogelijk uit te kunnen bannen. Aangezien wij groot belang hechten aan de gezondheid van u en onze medewerkers hebben wij besloten om per direct de onderstaande maatregelen te nemen waarbij wij zo goed mogelijk zullen proberen de continuïteit van onze samenwerking te waarborgen.
Bereikbaarheid:
Gedurende de komende 3 weken zal ons kantoor bemand zijn voor alle vragen omtrent bestellingen, garantiegevallen, administratie etc.
Bestellingen van Johann von Goisern, VANNI en Polar kunnen ten allen tijde geplaatst worden via onze B2B webshop die u kunt vinden op onze website www.eyesupply.nl
Door de vernieuwde webshop hebben wij ervoor gekozen om voor iedereen een nieuw account aan te maken. U ontvangt zsm een mail met de juist inloggegevens.
Bestellingen voor MODO en ECO kunt u plaatsen via de B2B webshop van MODO, MODO is momenteel open en bestellingen worden verstuurd. Indien u dealer bent van MODO ontvangt u in dezelfde mail zoals hierboven beschreven, tevens de inloggegevens voor de webshop van MODO.
Wij willen u vragen bestellingen zoveel mogelijk via de webshop te plaatsen of adhv een voorraadlijst die u door kan geven aan uw accountmanager.
Buitendienst:
Bestaande afspraken met uw accountmanager zullen worden opgevolgd tenzij u vooraf anders aangeeft.
Zij zullen de richtlijnen van het RIVM aanhouden.
Onze accountmanagers zijn te bereiken onder:
Frank Akkerhuis
06-11599088
Noord en Oost Nederland
Guido Smit
06-51838641
Zuid-West Nederland
Mark van Keulen
06-10936806
Zuid-Oost Nederland en België
Leveringen:
Mochten er nog bestellingen openstaan en bent u voornemens de winkel in de komende dagen te sluiten, wilt u dit dan aan ons doorgeven zodat wij de openstaande leveringen kunnen opschuiven tot nader order. Dit om te voorkomen dat de goederen niet afgeleverd kunnen worden.
Aangezien de situatie per dag, zelfs per uur, veranderd vragen wij om uw begrip voor eventuele onvoorziene situaties of wijzigingen. Met bovenstaande hopen wij u zoveel mogelijk te kunnen blijven ondersteunen.
Ik wens u veel energie om deze bijzondere tijden te trotseren. Pas op uzelf en uw medewerkers.
Met vriendelijke groet,
Mark van Keulen
Eye Supply
In 2020 bereikt VANNI een belangrijke mijlpaal, namelijk 10 jaar aan creativiteit en innovatie. In 2010 werden de eerste exclusieve acetaatblokken door Mazzuchelli geproduceerd. Vandaag, 10 jaar en 7 exclusieve acetaatblokken in meer dan 80 verschillende kleuren later, kan je zeggen dat de keuze voor exclusief acetaat heeft bijgedragen aan de erkenning en repuatie van het merk VANNI.
Om het exclusieve acetaat te produceren wordt uitgebreid onderzoek gedaan. Creativiteit vereist een constante en zorgvuldige studie. VANNI laat zich inspireren door catwalkshows, ontwerpevenementen, kunsttentoonstellingen en ontwikkelingen op muzikaal gebied, continu op zoek naar verfrissende prikkels. Het ontwerp begint groot en wordt uiteindelijk doorontwikkeld en technisch vertaald naar het eindproduct: een exclusief blok acetaat.
Het nieuwe exclusieve VANNI-acetaat is MACRO, de reproductie van een Marco Vision. Door structuur te fotograferen en deze structuren te accentueren met verschillende kleurcombinaties krijg je een schouwspel van strak geweven onregelmatige vormen. Made in Italy, for sure!
Eye Supply presenteert u dit weekend op de Hall of Frames vol trots de nieuwe collecties van de succesvolle merken MODO, Johann von Goisern, ECO en VANNI.
Wij introduceren ook de collectie van ons nieuwe zonnebrillenmerk Polar. Laat u verrassen op Stand 55 & 56.
Eye Supply in 2020
Het team van Eye Supply wenst u een gezond en succesvol 2020. Na fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling zijn we met vernieuwde energie aan de slag gegaan. De nieuwe collecties zijn binnen en natuurlijk vindt u ons op de aankomende optiek beurzen in binnen,- en buitenland. Vanaf januari is de gebiedsverdeling aangepast. In 2019 is Guido Smit begonnen bij Eye Supply, hij is verantwoordelijk voor het zuidwesten van Nederland.
Frank Akkerhuis
Frank reist in het noorden en oosten van Nederland met de merken: Johann von Goisern, MODO, VANNI, ECO en Polar.
Guido Smit
Vanaf januari reist Guido in het zuidwesten van Nederland met de merken: Johann von Goisern, MODO, VANNI, ECO en Polar.
Mark van Keulen
Mark reist in het zuidoosten van Nederland met de merken: Johann von Goisern, MODO, VANNI, ECO en Polar.
In België en Luxemburg reist hij met de merken: Johann von Goisern en Volte Face.
Hartelijk dank voor het vertrouwen en de prettige samenwerking gedurende het afgelopen jaar. Het is een voorrecht om samen met u, uw klanten te blijven verrassen met onderscheidende (zonne)brillen en een service die net even een stapje verder gaat.
Wij wensen u Fijne Feestdagenen een gezond en succesvol 2020
Afgelopen silmo is eye supply de trotse distributeur geworden van polar. het zonnebrillenmerk dat sinds
1993 bestaat, wordt verkocht in meer dan 90 landen. De collectie herbergt een wijd scala aan betaalbare
modieuze zonnebrillen met super polarized lenzen.
Meer dan 25 jaar geleden richt Elvio Reolon het merk Polar op, midden in het hart van de Italiaanse brillenindustrie Belluno. Het is geen toeval dat het merk het wereldwijd goed doet. Polar heeft een uitstekende propositie met modieuze zonnebrillen van goede kwaliteit met super polarized lenzen, tegen een gemiddelde consumentenprijs van 79-89 euro. De juniorlijn kost 29 euro voor de consument. Het merk verwerkt trends in razend tempo in zijn collectie, waardoor het een brede doelgroep aanspreekt. De vele enthousiaste consumenten en het feit dat Polar zijn propositie goed weet te vermarkten, met een actief marketingbeleid, zorgt voor een uitstekende doorverkoop. De verkooppunten kunnen desgewenst worden voorzien van een wijdt scala aan point-of-sale materialen, zoals op maat gemaakte banners, prachtige displays en zelfs een shop-in-shop behoort tot de mogelijkheden.
De commerciële collectie bestaat uit meer dan 50 modellen voor volwassenen en 6 voor kinderen. Elk model is verkrijgbaar in 3 tot 5 verschillende kleuren. In de zonnebrillen zijn diverse materialen verwerkt, zoals metaal, acetaat en carbon. De super polarized lenzen zorgen voor visual wellness door reflecties weg te halen en beter diepte weer te geven. Een levendige kleurbeleving draagt eraan bij dat details beter kunnen worden waargenomen. De super polarized lenzen zijn verkrijgbaar in een breed scala aan kleuren, waarvan een aantal exclusief van Polar zijn. Ze beschikken over 10 verschillende lagen, zoals een anti kras-, vuil- en waterafstotende laag, daarnaast zijn ze aan de binnenzijde ontspiegeld. De lenzen zorgen voor kijkcomfort en de uitstekende pasvorm van de zonnebrillen biedt draagcomfort. De goede kwaliteit van de zonnebrillen zorgt ervoor dat ze prima zijn te verglazen.
Een uitgebalanceerd zonnebrillenassortiment waarin de juiste keuzes zijn gemaakt, kan zorgen voor extra omzet en onderscheidend vermogen. De consument is tegenwoordig zeer goed geïnformeerd over trends. Polar volgt deze trends en speelt daar snel op in, door een uitgekiende marketingcommunicatie. Met Polar heb je een merk up-to-date zonnebrillen, waarmee je brede doelgroep aan kan spreken. Een betaalbare zonnebril is een must voor iedere opticien, de kwaliteit moet alleen wel van dien aard zijn, dat het geen afbreuk doet aan het zorgvuldig opgebouwde imago van de winkel waar het verkocht wordt. Polar wordt geleverd door een leverancier die graag met u meedenkt. Neem gerust contact op voor meer informatie of voor het maken van een vrijblijvende afspraak.
Bekijk het originele artikel in ‘De Opticien’
Half maart zijn wij verhuisd naar een prachtig nieuw kantoor. We groeiden op de oude locatie uit ons jasje en wilden graag een onderkomen met een mooie uitstraling. Het nieuwe kantoor heeft lichte werkplekken met een industriële look en huiselijke touch, dit zorgt ervoor dat we elke dag met plezier aan de slag gaan en u zo goed mogelijk kunnen helpen. Dit nieuwe kantoor past bij hoe wij denken dat een groothandel de komende jaren succesvol kan zijn in een veranderende optiekmarkt. We hebben een prachtige showroom gecreëerd, waar we u en uw team in alle rust graag informeren over onze onderscheidende merken.
U bent van harte welkom, dus neem gerust contact op voor een afspraak. Koffie en gebak staan voor u klaar!
Woensdag 22 april 2020 – Vaktijdschrijft de Opticien Er voor elkaar zijn is essentieel in deze moeilijke tijd. Gelukkig zien wij als vaktijdschrift dat...
Lees verderHalf maart zijn wij verhuisd naar een nieuw kantoor. We groeiden op de oude locatie uit ons jasje en wilden graag een onderkomen met...
Lees verderHet originele Italiaanse merk dat al meer dan 25 jaar bestaat, kenmerkt zich door originele vormgeving te combineren met kleur. Dit najaar wordt er...
Lees verderVANNI verrast elk jaar weer met een exclusieve samenwerking met de acetaat fabrikant Mazzuchelli. Voor het voorjaar is dit een 3 dimensionale compositie opgebouwd...
Lees verderIn 2020 bereikt VANNI een belangrijke mijlpaal, namelijk 10 jaar aan creativiteit en innovatie. In 2010 werden de eerste exclusieve acetaatblokken door Mazzuchelli geproduceerd....
Lees verderGeachte relatie, Ook wij ontkomen niet aan de gevolgen van COVID-19. Het zijn uitdagende tijden waarin we op elkaar moeten kunnen rekenen, om dit virus...
Lees verderHartelijk dank voor het vertrouwen en de prettige samenwerking gedurende het afgelopen jaar. Het is een voorrecht om samen met u, uw klanten te...
Lees verderBeste relatie, Afgelopen jaar wensten wij u in onze kerstkaart een gezond en succesvol 2020, iets wat wij ieder jaar doen. Na dit...
Lees verderDe Collectie van Polar herbergt een wijd scala een betaalbare modieuze zonnebrillen met gepolariseerde lenzen. De nieuwe 2021 collectie is nu verkrijgbaar, met als...
Lees verder